BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 25, 2009

ToMei BuaT aKu xTidur...

Saya Benci itu TOMEI...
Dia selalu buat aku ketidak keharuan kecelaruan keporak perandaan Hati dan perasaan...
leng ko tau ka the whole nite aku bfikir mcm mana mau dapat tu RING memandangkan harga 1gm skrg RM127...wiushhhh...xsanggup aku..kalau 5gm=RM635
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...tapi ..................................................
saya suka tu RING...ada permata itu...so aku txt la teman se shopping ku yesterday:

ME: eeeeee...jan bah ko ckp psl TOMEI....aku geram mau beli cincin dia leng..

SAI: Ada yg ko mau sn leng?tp mahal sgt ba skrg leng..fuh 127 tu joe..tp kalu ko pg aku teman aah

ME: Ada leng ring yg ada permata kecik ja..ee lenggerammm mcm mau ja...tp nnt la,mahal betul skrg..

SAI: Itu mcm cincin tunang tu,jgn mengada,xbue tu.tgu ja btunang bru beli

Me: Leng lama lg tgu tu tunang...mlsnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

SAI: Sabarrrrrrr jgn mengada ar b hehehe

BILA MALAM TIBA...........

Me: Sai sai sai masi t'inagt2 n melekat d fikiran aku tu cin2 d tomei yg ada PERMATA ITU,pasal tu aku xdapat tdo ni kali,kuat jua penangan tomei ar sai.... Sai ada ka org mau bg aku if xkawin2

SAI: B mst sai yg belikn b utk hadiah arijd sai yg ke-45 kalau b xtkawin2.. b b b..kt tgl srumah bcgup d branda hahaha

p/s: senang suda ati ingat dia mau bg aku time betday yg ke-25...(adeideiedei sensitif ni pasal umur..tua pula aku suda)skali umur ke-45..ishhhhhhhhhh trus besar balik mata aku..nya owg berunai palak-palak tarus mata liau..xjd memurancah..

0 comments: