BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 22, 2009

About...21.02.2009..

~Start my new....MARLboro merah jo...awal pagi ada org bawa ....cisss
~Everyday...mesti aku dapat soalan yg sama like this "ada tulis diary cinta adiknya hari ni?" trus saya jawab bgini "alalalallaa lom update lagi tu diary cinta"...napa dia tanya hari2.. xsabar kali mau tgu kisah cintanya itu d photocopy utk dia...rilek la bro.. bila suda update promise adiknya buat 2 copy utk abgnya...
~Cisss time mau kuar dr KF jalan jam gilerr..so im with JEYYHAN snap la pic .. rupanya ada macho sebelah tinguk2.. bule2 dia minta ambik pic dia,... hensom la kunun..but bule2 juga la.. pas tu siap minta no fon..aku dengan gayaku.. trus kasi turun tingkap minta no tepon.. 0777..leng ko ingat tu ar...malar pula dia msg n call aku... ciss sangal dangan melayan liau..
~HAPPY lagi dapat ahli persidangan baru..pakar psp.. ciss bagus bah dia..wlpun baru kenal....
~Ada pula edisi luahan perasaan gentleman2.. best juga,...but aku btul2 takut tgk muka abgnya mara giler...takut aku jo... rasanya macam mau masuk jak lam baju c tom..
~INI UTK AHLI PERSIDANGAN TADI ADA DENDA...patut d bayar B4 02.03.2009..
1. ABANGNYA setelah di tolak n tambah = RM 6

2.JEYYHAN setelah di tolak n tambah = RM 4

3.SAYA setelah ditolak n tambah = RM 9

4.NONIEY setelah di tolak n tambah = RM 2

5.TOM setelah di tolak n tambah= RM 2

1 comments:

Anonymous said...

ketara la paling kuat maki itu diri sendiri!! hahahaha leng aku tgh makan megi itik tym baca ne blog ko..aku nda pasti la sebab panas atau sebab nampak ko tulis 'SANGAL' ato, terus mcm mo tsedak aku!! hehehe ahli persidangan baru, sila patuhi peraturan, tiap2 makian cassss RM2, nxt persidangan sepa yang sampai RM9 tu jan malu2 sila beli malboro merah. yang RM6 tu, biar me tmbh 50sen beli dunhill merah. (uinah panjang pula comment aku ne, macam tulis blog sendiri)